2011. szeptember 28., szerda

Asus Eee PC901 Akció! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható HIBÁS Asus Eee PC901
Veszi a töltést, akku jó, be is kapcsol de nem ad képet , memórira jó , wifi jó, nem tudom mi baja lehet, volt már szétszedve, de én nem "; beleztemki";. Szerintem egy szallagkábel hiányzik belőle, ezért én inkább nem piszkáltam, lehet hogy annak megléte esetén működne. Kijelző ép, sérülésmentes, annak a kábele benne van. A mini pci expreszes kártyák benne vannak(wifi, 3G modem)!
 
Modell neve:    Eee PC 901
Kijelző:           9" (8, 9")  
Processzor:      Intel Atom 1, 6GHz
Chipkészlet:    Intel GMA 950
Hybr. Storage:   0GB Solid State Drive
Memória:        DDR2 512MB  
Ethernetes:     kommunikáció  LAN
WLAN:            ok  
3G modem:    ok  
USB:               3 db 2, 0 ok  
kamera:         ok 1, 3Mp  
Audio:            Realtek audio
Sztereó hang.: ok  
Mikrofon:        ok  
VGA out:          ok  
Card Reader:    ok (MMC/SD)
Akkumulátor:   6 cel 6600mh ~4 hrs
Súly:               0. 92 kg
 
Az aukció tárgya csak a KÉSZÜLÉK, a képen látható állapotban!
Garancia: NINCS
Átvétel:
- Személyes átvétel Budapesten (előre egyeztetett időpontban és helyen)
- Szállítás előreutalást követően postai csomagként
Utánvétellel nem küldök csomagot.
Magán aukció!
Áfa-s számla nem megoldható!
Az aukció befejezését követő 3 napon belül kérem felvenni velem a kapcsolatot.
7 nap után érvénytelennek tekintem az aukciót, és negatív értékeléssel lezárom, terméket újra regisztrálom.
Nem szeretek, és nem szoktam félrevezetni senkit, ezért elvárom ugyanezt én is.
Csere nem érdekel.
Kérem a licitálót, hogy a fentiekben leírtak alapján licitáljon!
Jó licitállást!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-17 01:39
. Asus Eee PC901 Akció! - Jelenlegi ára: 1 Ft